دانلود فیلتر شکن و ورود ویروس ها به دستگاه شما

Excerpt This Content:

لینک‌های مخرب و بکش بالا ها  با عنوان فیلترشکن به‌تازگی در شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینیستاگرام منتشر می‌شود که آلوده به ویروس بوده و کلیک روی آنها باعث تغییرات مخرب خودکار در گوشی کاربران خواهد شد. لینک‌های مخربی با عنوان فیلترشکن به‌تازگی در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود که آلوده به ویروس بوده و کلیک روی […]

لینک‌های مخرب و بکش بالا ها  با عنوان فیلترشکن به‌تازگی در شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینیستاگرام منتشر می‌شود که آلوده به ویروس بوده و کلیک روی آنها باعث تغییرات مخرب خودکار در گوشی کاربران خواهد شد.

لینک‌های مخربی با عنوان فیلترشکن به‌تازگی در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود که آلوده به ویروس بوده و کلیک روی آنها باعث تغییرات مخرب خودکار در گوشی کاربران خواهد شد.

زار فیلترشکن‌ها و برنامه‌هایی که مدعی هستند بدون فیلترشکن می‌توانند به پیام‌رسان مسدودشده تلگرام متصل شوند، این روزها همچنان داغ است و بسیاری از هکرها با قرار دادن برنامه‌های مخرب در این فایل‌ها، اقدام به نصب بدافزارها روی سیستم کاربران می‌کنند.
بارها به کاربران هشدار داده شده به راحتی به فایل‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها وجود دارد، اعتماد نکرده و به دانلود و نصب این برنامه‌ها اقدام نکنند، زیرا هکرها و مهاجمان از این روش استفاده کرده و به سرقت اطلاعات کاربران از طریق نصب برنامه‌های مخرب و بدافزارها اقدام می‌کنند. با وجود این، گاهی تنها زمانی که کاربر مورد هجوم قرار گرفته و اطلاعتش به سرقت رفته و یا از بین رفته باشد، متوجه آسیب‌های وارده‌ی ناشی از اعتماد کور به این برنامه‌ها می‌شود.

این نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌ها غالبا بدافزارهای مخرب و جاسوسی هستند که با دانلود و نصب آن‌ها، سرقت از اطلاعات ذخیره‌شده روی گوشی همراه و یا سیستم‌ها صورت می‌گیرد و اطلاعاتی همچون عکس و یا اطلاعات بانکی ذخیره‌شده در حافظه‌ گوشی‌ها به راحتی از سوی مجرمان سایبری به سرقت می‌رود و حتی کاربر به راحتی متوجه این سرقت‌ها نمی‌شود.

به‌تازگی لینک‌های مخرب تحت عنوان فیلترشکن در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود که این لینک‌ها آلوده به ویروس بوده و کلیک روی آنها باعث تغییراتی به‌طور خودکار در گوشی کاربران می‌شود. به همین دلیل پلیس فتا نیز هشدار می‌دهد: به تازگی لینک‌هایی با عنوان فیلترشکن (vpn)، این برنامه را نصب کن خیلی خوبه، و آدرس‌هایی از جمله (bit.ly/347vpgm) و (bit.ly/2wnyfl6) به صورت پیامک انتشار یافته که آلوده به ویروس هستند و درصورت نصب این برنامه‌ها ممکن است کاربر با مشکلاتی از جمله تخلیه شارژ، ارسال پیامک‌های انبوه، پیام‌های تهدیدآمیز و از دسترس خارج شدن گوشی مواجه شود.

پیامک‌های ارسالی حاوی لینک مخرب است و درصورت نصب، به‌طور خودکار و بدون اطلاع کاربر تغییراتی در دستگاه وی ایجاد می‌شود؛ این لینک ها به‌منظور گسترش، پیغام را برای افرادی که در فهرست مخاطبین کاربر قرار دارد ارسال می‌کند و همه آنها به ویروس آلوده می‌شوند. به همین دلیل لازم است کاربران به این‌گونه پیامک‌ها اعتنا نکرده و همیشه از آنتی‌ویروس به‌روز برای گوشی‌های خود استفاده کنند.

از طرفی همواره باید به نکات سایبری توجه داشت. همان‌طور که علیرضا حسن نیا ضیابری -کارشناس امنیتی ارتباطات و فناوری اطلاعات-گفته بود: کاربران نباید به هر قیمتی به نصب فیلترشکن اقدام کنند؛ با توجه به اینکه بسیاری از فیلترشکن ها بصورت رایگان ارائه می شوند مطمئنن نیتی  شومی پشت آنها هست که منجر به سرقت رفتن اطلاعات شخصی شما خواهد شد .

 

ads
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

    مطالب مرتبط

    لینک کوتاه
    0