پنتاگون و دانشگاه هاوارد در حوزه هوش مصنوعی همکاری می کنند

Excerpt This Content:

وزارت دفاع، ارتش و دانشگاه هاوارد در ایالات متحده در یک مرکز عالی، که اخیراً رونمایی شده است، با هدف پیشبرد تحقیقات هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، فناوری‌ها و برنامه‌های کاربردی با یکدیگر همکاری می‌کنند. طبق اعلامیه آزمایشگاه تحقیقاتی ارتش آمریکا، فعالیت‌های انجام شده آینده را تشکیل می‌دهند و مرکز 7.5 میلیون دلاری نیز اقدامی […]

وزارت دفاع، ارتش و دانشگاه هاوارد در ایالات متحده در یک مرکز عالی، که اخیراً رونمایی شده است، با هدف پیشبرد تحقیقات هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، فناوری‌ها و برنامه‌های کاربردی با یکدیگر همکاری می‌کنند.

طبق اعلامیه آزمایشگاه تحقیقاتی ارتش آمریکا، فعالیت‌های انجام شده آینده را تشکیل می‌دهند و مرکز 7.5 میلیون دلاری نیز اقدامی از سوی پنتاگون با هدف کمک به گسترش خط لوله خود برای پرسنل آینده است.

برایان سادلر (Brian Sadler)، دانشمند ارشد تحقیقات ارتش برای سیستم‌های هوشمند گفت که تنوع علمی و پایه استعدادهای آینده [علم و فناوری] در این همکاری جدید و هیجان‌انگیز دست به دست می‌دهند. سادلر، که از مدیریت مشارکت بهره می‌برد، افزود که دانشگاه هاوارد یک مرکز فکری برای ایالات متحده است.

این مؤسسه شامل 13 مدرسه و کالج، یک دانشگاه تحقیقاتی خصوصی و سیاه است که در سال 1867 تأسیس شده است. دریافت کنندگان فولبرایت (Fulbright)، محققان رودز (Rhodes) و دیگر کارشناسان برجسته فارغ‌التحصیل از هاوارد بیشتر از  هر مورد دیگری در آمریکا، گیرندگان دکترای آفریقایی-آمریکایی تولید می‌کنند. اوایل سال 2020، فرماندهی توسعه توانایی های رزمی ارتش ایالات متحده قبلاً برای حمایت از علوم، فن‌آوری، مهندسی و ریاضیات (STEM) و کمک‌های آموزشی با دانشگاه همکاری کرده بود.

داندا راوات (Danda Rawat)، دانشمند ارشد علوم کامپیوتر و مدیر مرکز امنیت سایبری و علوم داده هاوارد ، این مرکز عالی را هدایت خواهد کرد و اجرای برنامه به‌وسیله آزمایشگاه تحقیقات ارتش (ARL ) مدیریت می‌شود.

سادلر توضیح داد :

«این مرکز عالی یک پیروزی بزرگ برای ارتش و [وزارت دفاع] آمریکا در بسیاری از جبهه‌ها است. این تحقیق مستقیماً با اولویت‌های ارتش همسو است و مشکلات فوری را در توسعه و استفاده از ابزارها و تکنیک‌های هوش مصنوعی در چندین برنامه اصلی برطرف خواهد کرد.»

یک جلسه شروع برای اواسط ماه نوامبر امسال با هدف شروع تحقیقات و کار تعیین شده است. در اعلامیه آزمایشگاه تحقیقات ارتش آمده است که این تلاش، نمایانگر برنامه‌های حیاتی غیرنظامی و عملیات‌های نظامی چند دامنه‌ای شامل 3 حوزه تمرکز خاص است : برنام‌ های کلیدی هوش مصنوعی برای دفاع، بنیان فنی برای فناوری‌های قابل اعتماد هوش مصنوعی و زیرساخت‌های تحقیق و توسعه هوش مصنوعی.

دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دانشکده تحقیقاتی ایالات متحده در اوایل کار خود با تخصص در زمینه‌های علوم، فن‌آوری، مهندسی و ریاضیات از طریق آزمایشگاه فرصت‌های بورسیه و بورس تحصیلی را کسب می‌کنند و دولت و شرکای دانشگاهی همچنین قصد دارند در زمینه تحقیقات و نشریات، راهنمایی، کارآموزی، کارگاه‌ها و سمینارها همکاری کنند. بازدیدهای آموزشی و تبادل تحقیق در آزمایشگاه و دانشگاه نیز ارائه خواهند شد.

ads
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

    مطالب مرتبط

    لینک کوتاه
    0