چرا یک شرکت نیاز به طراحی سایت دارد؟

Excerpt This Content:

طراحی سایت آمل طراحی سایت حرفه ای با سئو همراه با آموزش، پشتیبانی | آماردوب در این مقاله تلاش می کنیم که شما را با طراحی سایت برای شرکت ها آشنا نماییم و بررسی های لازم در زمینه های مختلف این حوزه از طراحی سایت، به عمل آوریم. بعنوان مثال در مورد میزان آشنایی افراد […]

طراحی سایت آمل

طراحی سایت حرفه ای با سئو همراه با آموزش، پشتیبانی | آماردوب

در این مقاله تلاش می کنیم که شما را با طراحی سایت برای شرکت ها آشنا نماییم و بررسی های لازم در زمینه های مختلف این حوزه از طراحی سایت، به عمل آوریم.

بعنوان مثال در مورد میزان آشنایی افراد در شهرها و کشورها با یک شرکت ، قبل و بعد از طراحی سایت برای آن شرکت جدا از اینکه شما کدام شیوه فعالیت را در دنیای حقیقی ، به کار گرفته اید یا در چه زمینه و در کدام محله و یا شهر و کشور مشغول به کار و فعالیت هستید را مقایسه کنید.

پایه و اساس تجارت و فروش در دنیای ارتباطات الکترونیک و عصر فناوری اطلاعات این است که : آیا شما تلاش و سرمایه گذاری برای حضور پر رنگ و فعال ، کسب و کارتان در دنیای آنلاین و مجازی که امری مهم و قابل توجه است نموده اید ؟ ویا به همان موقعیت شرکت خود که محدود شده است به مکانی در شهر و کشوری خاص بسنده کرده اید.

راضی بودن و به دنبال پیشرفت و توسعه کار نرفتن به خاطر این است که شما آرزوها و رویاهای بزرگ در سر نمی پرورانید و به دنبال یافتن موقعیت های ناب نمی روید.

از همین امروز اگر به دنبال پیشرفت در کارهایتان هستید شروع کنید و برای خود هدف والا در نظر بگیرید و مسیر راهتان را طراحی نمایید.

اگر شروع به حرکت کردید و برای خود هدف و مسیر تعیین نمودید در همین ابتدای راه برای کسب درآمدی پر سود به دنبال طراحی سایت برای شرکت خود باشید که مهم ترین ، بهترین و موفق ترین راه طراحی سایت شرکتی است.

اولین گام حضور گسترده و پر رونق خود در عرصه کار و تجارت را با طراحی یک سایت شرکتی ، حرفه ای، محکم و با قدرت بردارید.

اولین گام حضور گسترده و پر رونق خود در عرصه کار و تجارت را با طراحی یک سایت شرکتی ، حرفه ای، محکم و با قدرت بردارید.
اگر شما یک وب سایت خوب در همه زمینه ها داشته باشید ، به واسطه آن میتوانید تمام خدمات و محصولاتتان را به بهترین و راحت ترین و ارزان ترین شکل ممکن به کاربران ارائه دهید و همواره با آنان در تعامل باشید.

اگر اکنون در این شرایط اقتصادی به دنبال اجاره یک مکان ارزان برای افتتاح و یا ادامه کار شرکتتان هستید ، دست کم هزینه و اجاره ای که باید پرداخت نمایید در ارزان ترین حالت ماهیانه 3 تا 4 میلیون تومان است .

در صورتی که اگر همین مبلغ را در یک ماه به طراحی سایت شرکتی خود اختصاص دهید و سایتی پربازدید با رعایت تمام قواعد و قوانین ، طراحی نمایید دیگر نیازی به اجاره آن مکان با هزینه بالا نیست و با رعایت اصول کسب و کار آنلاین می توانید فقط با طراحی سایت شرکت خود و راه اندازی و به روز نگه داشتن ان درآمدی کسب نمایید که همان مکان اجاره ای را خریده و با خیال راحت نیروهایی را استخدام می کنید و کار خود را توسعه می دهید پس وقت را غنیمت شمرده و همین امروز شروع کنید حتی یک ثانیه معطل نکنید و اگر خودتان متخصص در این زمینه هستید که چه بهتر .

اگر نه طراحی سایت شرکت خود را به متخصصان و کارشناسان این زمینه بسپارید آن وقت نتیجه مطلوب و دلخواهتان را خواهید گرفت.

هدف از طراحی سایت شرکتی، ثبت جلوه های زیبا و ماندگاری از تجارت و کسب و کار شما در ذهن مخاطبان است .

مقدمات طراحی سایت شرکت خود را بچینید و یک وب سایت را در ذهن تان مجسم کنید با تمام شرایطی که مدنظر شماست از نظر زیبایی ، کارایی ، امنیت وغیره .

تصور شما از یک وب سایت شرکتی باید به گونه ای باشد که اگر کاربر و مخاطب شما بدون ذهنیت قبلی از فعالیت شما در دنیای واقعی و برای اولین بار از طریق وب سایتتان با شما آشنا شد، با تصویری ایده آل از کسب و کار شرکت شما و نحوه ارائه آن مواجه شود .

هدف از طراحی سایت شرکتی، ثبت جلوه های زیبا و ماندگاری از تجارت و کسب و کار شما در ذهن مخاطبان است .
با گسترش حضور مخاطبان و مشتریان، قرن حاضردر فضای مجازی، لزوم حضور و فعالیت شرکت ها در اینترنت بیش از پیش افزایش یافته است. این حضور در قدم اول نیازمند داشتن یک سایت شرکتی خوب با امکانات و کیفیت مناسب است.

طراحی سایت شرکتی برای برندها مثل این است که شما مغازه یا دفتر کاری در اینترنت داشته باشید که از طریق آن بتوانید محصولات و خدمات‌ را بدون واسطه به مشتریان خود معرفی نموده و در بهترین صورت عرضه نمایید و مشتریان نیز به راحتی بتوانند با شما در تماس باشند و از شما مشاوره بگیرند و یا از خدمات شما استفاده کرده و از محصولات شما خریداری نمایند و ارتباطی متقابل و دو طرفه با آن ها برقرار نمایید.

یکی از اصول دیگر که شما باید در مورد کسب و کار و شرکتتان انجام دهید برندسازی است و این مهم به دست نمی آید مگر اینکه شما یک مکان و یک جایگاه خوب در اینترنت این دنیای پر رمز و راز برای خود دست و پا کنید. مبحث برندسازی که با مفهوم برندینگ شناخته شده است مبحثی مهم و اساسی در کسب و کار شرکت هاست و طراحی سایت شرکتی حرفه ای و جذاب، نیز از مهم ترین گام ها در مقوله آنلاین برندینگ برای شرکت ها می باشد .

یک وب سایت خوب یک ویترین برای شرکت شما در دنیای وب و در فضای آنلاین در کل دنیا است، ویترینی که مردم به واسطه آن نسبت به سطح و کلاس کاری شرکت شما اظهار نظر وحتی در برخی مواقع نتیجه گیری هم می کنند.

امروزه اکثریت افراد در ابتدا به صورت آنلاین با یک برند آشنا می شوند و بعلت وسعت جغرافیایی نمی توانند در ذهن ‌شان تصویر قبلی از برند شرکت در دنیای واقعی داشته باشند. به همین خاطر در مورد وب سایت آن شرکت جستجو کرده و در وهله ی اول از سایت آن شرکت بازدید می کنند.

اگر بعد بازدید از سایت شرکت ، برند مورد نظر مقبول واقع شد و مورد پسند کاربران قرار گرفت و تمام عواملی که یک وب سایت در ذهن یک مخاطب ماندگار می شود را رعایت کرده بود ، از آن به بعد کاربران آن سایت را محلی برای رفع نیازهای خود می دانند ودیگر به عنوان مخاطب و مشتری دائم آن را ترک نخواهند کرد و یا حتی در بیشتر موارد آن را به سایرین نیز معرفی می کنند.

در ذیل به صورت مفصل به تشریح دلایلی که یک وب سایت شرکتی را پربازدید می نماید اشاره کرده ایم. از جمله:

ا- سرعت لود سایت
موضوع مهم در طراحی سایت های شرکتی سرعت لود آن سایت هاست که مخاطبان را جذب و یا فراری می دهد . پس به دنبال خرید هاست و دامنه هایی باشید که سرعت را برای شما تضمین می نماید . مهم نیست داخلی باشد یا خارجی فقط سرعت و کیفیت ارئه شده توسط میزبان هاست می تواند مهمترین اصل در بالابردن بازدیدهای سایت شرکت شما و در طراحی آن باشد.

پس آینده کاری خود را با در نظرگرفتن هاست ارزان و بی کیفیت که سرعت زیادی را نصیب سایت شرکت شما نمی کند به باد فنا ندهید و عاقلانه تصمیم گیری نمایید.

کاربرپسند بودن
2- کاربرپسند بودن
از جمله عواملی که با هم یک سایت را کاربرپسند معرفی می نمایند و چهره آن را درنگاه مخاطب دلنشین می سازند و کار بر در مواجه با آن احساس آرامش و راحتی می نماید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ظاهر شکیل
نیاز به شلوغ کردن سایت و استفاده از افکت های خاص و پر زرق وبرق نمی باشد بلکه همیشه سعی نمایید در عین سادگی ، شکیل و چشم نواز باشید و یا حداقل اگر خودتان با این اصول آشنایی ندارید طراحی آن را به یک طراح بسپارید.

رنگ بندی مناسب
روانشناسی رنگ را بدانید و از آن استفاده کنید با خواندن مقالاتی که در این زمینه نوشته شده است به راحتی می توانید تحلیل کنید که چه رنگ و نقش هایی برای طراحی سایت شرکت شما مناسب می باشد و تا چه حد میزان اثر گذاری رنگ بر روحیه مخاطبان و مشتریانتان را می توانید کم رنگ یا پر رنگ نمایید.

خلاقیت در بکارگیری عناصر
خلاق باشید و اگر در این زمینه اطلاعات و تخصصی ندارید به دنبال آموزش بروید و آموزش های حرفه ای خود در این زمینه را ادامه دهید و باز هم اگر نشد و نتوانستید ، تیمی جذب کنید که خلاق باشند و برای شما ایده پردازی نمایند و یا لااقل با مشورت گرفتن در زمینه های مختلف ایده هایی ناب را خلق کنید و از آنها بهره ببرید.

دسترسی آسان به منوها
در طراحی سایت شرکت خود مکان های متعدد برای نمایش موجودیت های متفاوت شرکت تان قرار دهید از جمله موارد زیر که باید مخاطب شما دسترسی به آنها داشته باشد تا بتواند به راحتی با شما تعامل کند.

بخش تماس با ما
فرمی با عنوان تماس با ما در طراحی سایت شرکتی بگنجانید و آن را قابل دسترس نمایید تا مخاطبانتان به راحتی بتوانند نظرات و پیشنهادات خود را درسایت شما ثبت نمایند و شما نیز از نظرات و پیشنهادات آنها استفاده کنید.

مقالات متنوع و متعدد در حیطه کاری خود در سایت تان قرار دهید تا همگان با خواندن مطالب و محتواهای جدید و پر بازده با شما آشنا شوند و در تماس با شما قرار گیرند.
از نمودارهای و جداول متعددی برای نمایش فعالیت شرکت خود درسالها و یا ماهها و حتی روزهای اخیر بهره برید. رسم نمودارها به شکل های مختلف بسته به موضوعی که در آن مورد میخواهید نمودار رسم نمایید از بهترین و آسان ترین راه ها برای آشنایی مخاطب با روال و روند کار در شرکت شما می باشد پس از آنها در بهترین جا و بهترین صورت استفاده کنید.
طراحی سایت ریسپانسیو
3- ریسپانسیو بودن
مورد دیگر که در اینجا مهم و اصولی به نظر می رسد و باید به خوبی بیان شود مبحث رسپانسیو بودن طراحی سایت شرکت هاست ، زیرا امروزه تمام افراد و مشتریان با گوشی و تبلت ها و وسایلی که دسترسی به آنها آسان تر باشد با سایت ها روبرو می شوند و ارتباط برقرار می کنند حال اگر مشتری با امید به اینکه این سایت همان سایت مقصد مورد نظرش است به بازدید از سایت اقدام نماید و در مرحله اول مشاهده کند که سایت ریسپانسیو نمی باشد ممکن است سایت را ترک کرده و به سایت دیگری مراجعه نماید.

این مورد نیز مهم است که مشتری بعد از وارد شدن به سایت شرکت ما ، حداقل چند دقیقه اول در سایت شرکت ما بماند و آن را به زودی ترک نکند و به دنبال خواسته ها و نیازهای خود در حیطه کاری شرکت باشد و دراین زمینه به جستجو بپردازد.

امنیت بالای وبسایت
4- امنیت بالا
شرکت ها با طراحی سایت هایی که بالاترین سطح امنیت را دارا می باشند هم خودشان را به آرامش در کسب و کار می رسانند و هم مشتریانشان از این امنیت خوشحال و راضی می شوند و با خیال راحت از شرکت مورد نظر خدمات و یا محصولات طلب می کنند، زیرا اگر سایتی امنیت لازم را برخوردار نباشد چطور می توان به آن اعتماد کرده و اطلاعات تماس افراد را در پایگاه داده های آنها قرار داد و یا حتی در بعضی موارد مثل سایت های مالیاتی حتی اطلاعات حساب های مشتریان و همچنین ملک و املاک آنها را در پایگاه داده هایشان ذخیره کرد.

جلب اعتماد مخاطبان وبسایت
5- جلب اعتماد مخاطبان
یکی از روش های مهم در جلب اعتماد مخاطبان در سایت ها استفاده از نمادهای اعتماد الکترونیکی و نمادهایی است که مشتریان و مخاطبان در سطح وب با آن ها آشنا هستند.

ولیکن مساله مهم دیگری که اینجا مطرح می شود این است که آیا در هنگام خرید و یا آغاز فعالیت با شرکت ها و سایت های خارجی نیز این نماد ها وجود داشته اند و شما به این دلیل با آن شرکت ها کار می کنید.

خوب است بدانید که جلب اعتماد توسط مدیران سایت ها فراتر از قرار دادن دو نماد در سایت ها می باشد . شما با ارائه اجناس با کیفیت و یا خدمات عالی در کمترین زمان و … می توانید اعتماد مشتریان را به شرکت خود جلب نمایید.

سئوی اصولی سایت
6- سئو سایت
و اکنون به مهمترین قسمت از طراحی سایت شرکتی که می توان تا چند مقاله نیز راجع به اهمیت آن صحبت نمود می پردازیم و دلایل زیادی را برای بالا بردن آن بیان می نماییم . حتی می توانید با مطالعه مقالات متعدد در این زمینه دانش خود را بالابرده و به این مهم دست پیدا کنید که آیا سئو فقط در حد حرف است و یا عملا ثابت شده است که با داشتن سئو قوی ، بهترین موقعیت ها نصیب شما می شوند.

بعد از تحقیق در این مورد و دریافت این نکته که سئو می تواند به بالا بردن ارزش و اعتبار طراحی سایت شرکت شما منجر شود تصمیم خود را مبنی بر بالا بردن و ارتقا سئو سایت خود گرفته و با همکاری و مشورت با اهل فن خودتان را به جایگاهی که لایق آن هستید برسانید.

بالابردن سئو یک سایت درست مثل بالا بردن رتبه شما در جدول لیگ مسابقات فوتبال و یا سخت تر از آن می باشد باید با رقبا و یا دوستان زیادی بر سر رتبه و مقام بجنگید و بتوانید به خوبی و با رعایت بهترین موارد و شرایط آن را به دست آورید. دیگر از آن به بعد است که باید بنشینید و ثمره اش را ببینید و به دنبال تماس های پی در پی برای درخواست خدمات و محصولات متنوع باشید و زمانی برای پاسخگویی به آن ها نداشته باشید.

امیدوارم با خواندن این مقاله اگر تا به حال انگیزه طراحی و راه اندازی سایت شرکتی نداشته اید از هم اکنون دست به کار شوید و همت کنید و این مسیر چشم گیر موفقیت را برای خود ترسیم و پیاده سازی نمایید تا به پیشرفت های روزافزون در عرصه کار و تجارت برسید.

ads
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

    مطالب مرتبط

    لینک کوتاه
    0